wat is de entreeprijs van duinrel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk even op kortingsbonnen.nl of marktplaats voor goedkopere kaartjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is het niet handiger om hiervoor gewoon even de site van duinrell zelf te bezoeken ipv de vraag hier te posten? Was je een stukkie sneller klaar.

Antwoorden (3)

In de periode van 11-07 tm23-08 is de prijs voor volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar 18,00 euro per persoon,exclusief het tikibad daar moet men extra weer voor betalen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tarieven tijdens openingstijden attractiepark 4-4 t/m 10-7 en 24-8 t/m 1-11

Kinderen t/m 3 jaar gratis

Volwassenen, kinderen vanaf 4 jaar exclusief Tikibad
€ 17,50

65-plussers
€ 13,50

Tikibad twee uur
(in combinatie met entreekaart attractiepark)
€ 3,50

Tikibad drie uur
(in combinatie met entreekaart attractiepark)
€ 4,50

Tikibad vier uur
(in combinatie met entreekaart attractiepark)
€ 5,50

Tikibad per half uur extra
€ 1,00

11-7 t/m 23-8: zelfde tarieven, behalve voor volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar: entree = € 18,00
65-plussers: entree = € 14,00
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt natuurlijk ook gewoon op www.duinrell.nl kijken!
En je weet het zeker!