Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat je op filmpjes van Flight Simulator X allemaal vliegtuigen van maatschappijen ziet en die niet in het spel zelf zitten?

Als je op youtube filmpjes kijkt van flight simulator X dan zie je allemaal vliegtuigen van KLM en andere vliegtuigmaatschappijen. Ook in trailers van bijvoorbeel uitbreidingssetten zoals mega airport Amsterdam zie je KLM en bijvoorbeeld vliegtuigen van transavia. Maar waarom zitten ze toch niet in het spel terwijl je ze zelfs ziet op trailers? En waarom zijn ze dan niet te downloaden op de site van FSX? Mijn belangrijkste vraag is: kan ik al die vliegtuigen ergens downloaden, bijvoorbeeld in een map met meteen alle vliegtuigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan ze allemaal downloaden op add on sites voor Flight Simulators. Zie bron voor een paar sites. Je kan bijvoorbeeld ook uitbreidingen downloaden/kopen. Zoals realistische sounds voor je vliegtuig. En FSX levensecht laten lijken met Real Environment Xtreme.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet ze indd downloaden en dan in de mappen zetten, ik speel zelf ook fsx namelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn diverse uitbreidingen voor FSX te krijgen (kopen/downloaden). Met deze uitbreidingen heb je dus ook meer vliegtuigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding