Hoe kan het dat je op filmpjes van Flight Simulator X allemaal vliegtuigen van maatschappijen ziet en die niet in het spel zelf zitten?

Als je op youtube filmpjes kijkt van flight simulator X dan zie je allemaal vliegtuigen van KLM en andere vliegtuigmaatschappijen. Ook in trailers van bijvoorbeel uitbreidingssetten zoals mega airport Amsterdam zie je KLM en bijvoorbeeld vliegtuigen van transavia. Maar waarom zitten ze toch niet in het spel terwijl je ze zelfs ziet op trailers? En waarom zijn ze dan niet te downloaden op de site van FSX? Mijn belangrijkste vraag is: kan ik al die vliegtuigen ergens downloaden, bijvoorbeeld in een map met meteen alle vliegtuigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.6K

Het beste antwoord

Je kan ze allemaal downloaden op add on sites voor Flight Simulators. Zie bron voor een paar sites. Je kan bijvoorbeeld ook uitbreidingen downloaden/kopen. Zoals realistische sounds voor je vliegtuig. En FSX levensecht laten lijken met Real Environment Xtreme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet ze indd downloaden en dan in de mappen zetten, ik speel zelf ook fsx namelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn diverse uitbreidingen voor FSX te krijgen (kopen/downloaden). Met deze uitbreidingen heb je dus ook meer vliegtuigen.