Heeft Ajax ook een e-mail adres?

Ik wil wat vragen aan ajax.
Adres weet ik, maar hebben ze ook een e-mail adres?

Toegevoegd na 9 minuten:
IK moet iets vragen voor een werkstuk

Toegevoegd na 17 uur:
Ik bedoel de voetbalclub!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
16.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie is ajax? Bedoel je de voetbalclub , een persoon of het schoonmaakmiddel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij staat bij de categorie voetbal,
dus dan zal het wel de voetbalclub zijn ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet logischer om je werkstuk over Barcelona te houden???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja wou ik ook,
Maar die is al een keer gedaan in gr 6 over FC Barcelona
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan dat met een app lastig zien :(
En een categorie wil hier niet veel zeggen. Gisteren had ik een vraag over de poes van mijn buurvrouw en deze werd verwijderd omdat het dubbelzinnig zou zijn. Als ze naar mijn opgegeven categorie (huisdieren) hadden gekeken. Was hij misschien niet verwijderd.

Antwoorden (6)

Ik zou deze link gebruiken: http://www.ajax.nl/De-Club/Contact-2/Stel-hier-jouw-vraag.htm

Daar kun je je vraag stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tis eigenlijk voor een werkstuk.
daar wil ik iets voor vragen.
Dus.. ik weet niet of die dan wel zo handig is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, ze hebben echt niet iets anders waar je vragen kunt stellen, dit is DE manier of je moet het hier op gv vragen natuurlijk....
Ze hebben wel een site waar je iets kan vragen, namelijk http://www.ajax.nl/De-Club/Contact-2/Stel-hier-jouw-vraag.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen direct mailadres, maar wel een contactformulier!

'Stel hier je vraag/geef een wijziging door en je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.'

Mijn ervaring is dat ze echt wel vlot antwoord geven. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de vraag stellen via het webformulier: http://www.ajax.nl/De-Club/Contact-2/Stel-hier-jouw-vraag.htm
Een rechtstreeks e-mailadres van hen is niet te vinden. Er is wel een infomail: info@ajaxshop.nl. Dan stuur je het bericht naar de klantenservice.
Indien je een vraag hebt over bestelde toegangskaarten via de online kaartverkoop kun je mailen met onlinekaartverkoop@ajax.nl.
Amadea
12 jaar geleden
Mijn roodwitte voetbalhart doet even pijn als ik de hieronder staande antwoorden zie.

Omdat ik niet weet wat je vragen precies zijn, stel ik voor dat je je vragen richt tot de zogenaamde PUBLIC RELATIONS afdeling van Ajax.
Haar emailadres is : pr@ajax.nl.

Mocht je materiaal voor je werkstuk zoeken, dan kan je je verzoek richten tot : kidsclub@ajax.nl

En je kunt natuurlijk ook je vragen hier op GOEIE VRAAG neerzetten. Onder de deelnemers zijn genoeg Ajacieden, die je vragen weten te beantwoorden.

Toegevoegd na 16 uur:
Intern wordt alle binnenkomende mail via het adres info@ajax.nl binnen de organisatie verdeeld.

Mocht je willen weten hoe dit soort werkstukken over andere betaalde voetbalclubs OPGEBOUWD zijn, kijk dan eens op de website van SPARTA : http://www.spartaantjes.nl/#/spreekbeurt
Hopelijk kan je deze informatie (ook) gebruiken.

Veel succes met je werkstuk !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De fabrikant van Ajax heet Colgate, deze kun je contacteren via deze link http://www.colgate.nl/contact/index.shtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel wel de voetbalclub