hoe kan je het beste draaien met een skateboard? door te leunen of door met de achterkant met je skateboard en dan draaien met je lichaam? bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Er zijn vele wegen die naar Rome leiden, zo zijn er ook vele manieren om te draaien (bedoel je een salto of een frontside/backside 180 heelflip of wil je gewoon als een melkboer een bochtje draaien?)

Om nou even in woorden uit te leggen hoe jij met gevoel en zonder benen te breken moet draaien, gaat net te ver. Want er is niet een 'beste' manier om te draaien. Als je goed wil skaten, moet je alle technieken beheersen, dat is het beste. En dat kost veel oefenen, kijken naar de anderen die het al wel kunnen, en ook proberen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel gewoon een bocht maken? want je kan de bouten wat losser zetten maar dan om een ollie te oefenen lukt niet goed,
dusj?