Is speeltuin Drouwenerzand leuk voor een kind van 2,5 jaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

De speeltuin Drouwenerzand is uitermate geschikt voor heel jeugdigen, het is een betrekkelijk kleine speeltuin speciaal voor niet te grote kinderen.
En zeer betaalbaar, want alles is inbegrepen, dus ook de koffie, thee, snacks, patat, ijs en drinken voor de kleinen en voor de ouderen, prijs vorig jaar €9.95 per persoon!!!
En ik vertel je dat je als ouder zijnde je heel lekker voelt als een kind nog eens een ijsje of drinken wil hebben, want dat kost toch niets!
Doe dan toch nog maar een kopje koffie, jullie ook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ja, dat is een grappig speeltuintje voor ook kleinere kinderen.