Is de kwaliteit van de nijdam skeelers in blokker goed?

Ik wil dus skeelers halen voor mijn nichtje en voor me zelf om afentoe samen met haar te skeeleren mijn nichtje is 10 jaar. Maar ik vrag me dus af of die gekleurde wielen wel goed mee gaan. Zou het zo zijn dat ze sneller lapot gaan dan de doorzichtige wielen? Of maar de kleur verder niet uit. Op de doos van deze skeelers staat 82a high reebound wheels..

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (4)

Voor je nichtje zijn ze goed voor een gevordende skater niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor volwassenen weet ik het niet, maar mijn kinderen van 9 en 7 skeeleren er met veel plezier op, en er is nooit wat mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
İk werd zelf bij de blokker, en we hebben nooit klachten gehad voor de skielers, ik ga er van uit dat het een goede keuze is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor ik heb ze ook en ze doen het goed!