Welke zwembaden in of vlak bij Amersfoort hebben een speciale vrouwendag?

Ik heb een vriendin die het syndroom van asperger heeft, maar wil toch een keertje graag met haar zwemmen. Ze is er verlegen maar ziet mij als een vriendin dus ik heb haar gevraagd of ze een keertje wilde zwemmen. Ze reageerde heel enthousiast maar omdat ze islamitisch is en een hoofddoek draagt kan ze alleen maar op vrouwendag zwemmen.

We zijn alle 14 jaar dus het liefste zwemmen we wel op een gelegen dag het liefste in het weekend.
Weet iemand zwembaden vlakbij of in Amersfoort waar we kunnen zwemmen op vrouwendag? En op welke dag is het dan vrouwendag? Kan ik misschien een site krijgen van dat zwembad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

Octopus in Leusden heeft heeft elke donderdagavond vrouwendag. Tijden weet ik niet uit mijn hoofd je zou ze eventueel kunnen bellen.
Het sportfondsenbad heeft elke woensdagavond vrouwendag. Ook hiervan weet ik de tijden niet. Maar je kan altijd ernaartoe bellen.