Wat zijn de voordelen van basketballen?

Ik wil graag op basketballen, omdat het een teamsport en balsport is. Maar zijn er ook voordelen aan??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.3K

Het beste antwoord

Ik heb het zelf ook gedaan. Het is een leuke sport, je komt op veel plekken en het is leuk omdat het in een team is. Ook ben je lekker intensief bezig en het voelt heel goed als je in een wedstrijd een mooi goal maakt:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

misschien dat het een binnensport is, dus met slecht weer kan het doorgaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nooit te warm of te koud, er zijn internationale toernooien. Je kunt ook groeien binnen de sport. Omdat je veel springt ga je ook hoger springen. Je krijgt ook veel balgevoel en controle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleine teams, snelle wissels, je speelt dus veel. Geen basketbal in de zomervakanties, stoppen vroeg.
Gezellig! Teamsport. Intensief en vol variaties. Dunken, lay-ups. Wel veel regels! Maar dat kan je leuk vinden;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd in beweging. In tegenstelling tot bijv. korfbal waarbij je vaak moet wachten.