Hoe oud moet je zijn voor zwemles voor volwassenen? Of hoe lang?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Zwemles voor volwassenen is voor volwassenen?.. 18+
En leeftijd speelt geen rol bij zwemles
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou denken 18+ want dan heb je de volwassen leeftijd bereikt.
Maar ik kan me zo voorstellen dat het voor tieners of jong volwassenen ook goed mogelijk is, het zou toch wel heel vervelend zijn om als bijv. 15-jarige bij de kleuters in de rij te moeten gaan staan.
Zoek een zwembad die les geeft aan volwassen en vraag wat de mogelijkheden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de lengte doet er niet toe, er zijn ook volwassenen die onder de 1.50 zijn en het is sowieso van geen invloed op het leren zwemmen.
ik ben zelf 16 en ik ben vergeten hoe ik moet duiken, nu is voorgesteld om naar volwassen zwemles te gaan. de grens ligt bij de 14/15 dit komt vooral omdat je vrij snel te oud ben om naar de normale zwemles van kinderen te gaan.
lente maakt niet uit.