Waar kan ik ''The Sims Medieval'' downloaden?

mischien niet de goeie plek om het te vragen,

Weet jij het antwoord?

/2500

Op steam. Moet je ff downloaden dat programmaatje en dan kun je het vervolgens downloaden. Wel tegen betaling. Als je een goede game wilt doen, waar je denkt dat je veel gebruik van gaat maken. Moet je dat gewoon kopen. Beter beeld, geluid en graphics

Je kunt uTorrent downloaden, dan via torrent-sites het torrent-bestand downloaden en dat openen met uTorrent. Dan heb je het bestand na een bepaalde tijd ;) ps: ik denk niet dat het legaal is, dus moet je ''het eerst gekocht hebben'' ofzo.

het is onzin wat unknown52 zegt, De graphics, beeld en geluid blijven hetzelfde. mijn spellen download ik meestal via thepiratebay.org of via demonoid.me

isohunt.com zoeken op sims medieval, utorrent.com utorrent downloaden, de torrent zelf downloaden (je weet hoop ik hoe dit moet, anders even googlen), dan met daemon tools (of andere mounting programma) het spel zelf van de iso installeren, dan is er misschien een crack in de iso zelf, soms moet je weer googlen. Dan kun je spelen :D. Toegevoegd na 16 uur: Waarschijnlijk zijn er iets van 40 winrar bestanden, gewoon 1 openen en het bestand naar de hoofdmap verplaatsen, dat is het (ge)ISO(leerde spel). Toegevoegd na 16 uur: Bp2s nqsx 8dbw 48dg zrld misschien? Toegevoegd na 16 uur: Zoals ik zei, gewoon openen en dat bestand in een normale windows map zetten dat bestand zou door poweriso of daemon tools gelezen moeten kunnen worden.

Bronnen:
ervaring met een zus die verslaafd is aan...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100