Wat is de snelste weg tot een gespierd lichaam?

Stel: je bent slank en hebt een snelle spijsvertering. Hoe kun je er toch voor zorgen dat je gespierd wordt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Daar ben ik ook mee bezig, ik heb zowieso een aantal goeie tips voor je: o Probeer op vaste tijden te eten. Voedingschematje : - Eet 3x per dag + 2 tussendoortjes, begin 's ochtends met 4 (volkoren) boterhammen het liefst 2 met bv kaas/pindakaas en 2 met bv sandwich spread/rosbief kip Tussendoor een appel of banaan 's Middags weer 4 (volkoren) boterhammen Tussendoor een soep ( cup a soup bv) 's avonds maaltijd bestaande uit de componenten groenten, aardappelen/rijst, vlees/ gevogelte of vis o Train 4 x per week op kracht, en train de verschillende groepen. o Neem eiwitten! Bevorderen het herstel en de aanmaak van nieuwe spier cellen! o Creatine! zorgt ervoor dat je harder kan trainen dus je spieren meer kan laten ontwikkelen! Houdt ook vocht vast waardoor je zo 1 tot 2 kilo zwaarder bent en er ook voller uitziet! Succes!

Bronnen:
http://www.bodylab.nl/

de allersnelste en ongezondste is d.m.v. steroiden

Krachttraining in de sportschool is denk ik het beste alternatief. Na het sporten een eiwit drankje zodat de spieren beter zichtbaar worden. Dan moet je natuurlijk wel meerdere keren per week krachttraining doen, anders zie je ook niets.

Helemaal met gijs eens, maar train wel gevarieert!

Je hoeft niet perse zeer slank te zijn... om spiermassa te kweken heb je bepaalde voeding nodig in je lijf anders kun je dat niet kweken. Je moet dus ook goed eten inderdaad.

te snel veel spieren kweken is ongezond, wanneer je deze speieren hebt, moet je op het zelfde niveau blijven trainen, dit gebeurt vaak niet en dan verslappen je spieren en wordt het echt heel lelijk. qua voeding is het goed om veel eiwitten binnen te krijgen, maar niet téveel natuurlijk!