Wat is de snelste weg tot een gespierd lichaam?

Stel: je bent slank en hebt een snelle spijsvertering. Hoe kun je er toch voor zorgen dat je gespierd wordt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.8K

Het beste antwoord

Daar ben ik ook mee bezig, ik heb zowieso een aantal goeie tips voor je:

o Probeer op vaste tijden te eten.

Voedingschematje :
- Eet 3x per dag + 2 tussendoortjes,
begin 's ochtends met 4 (volkoren) boterhammen het liefst 2 met bv kaas/pindakaas en 2 met bv sandwich spread/rosbief kip
Tussendoor een appel of banaan
's Middags weer 4 (volkoren) boterhammen
Tussendoor een soep ( cup a soup bv)
's avonds maaltijd bestaande uit de componenten groenten, aardappelen/rijst, vlees/ gevogelte of vis

o Train 4 x per week op kracht, en train de verschillende groepen.

o Neem eiwitten! Bevorderen het herstel en de aanmaak van nieuwe spier cellen!

o Creatine! zorgt ervoor dat je harder kan trainen dus je spieren meer kan laten ontwikkelen! Houdt ook vocht vast waardoor je zo 1 tot 2 kilo zwaarder bent en er ook voller uitziet!

Succes!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

de allersnelste en ongezondste is d.m.v. steroiden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Krachttraining in de sportschool is denk ik het beste alternatief. Na het sporten een eiwit drankje zodat de spieren beter zichtbaar worden.
Dan moet je natuurlijk wel meerdere keren per week krachttraining doen, anders zie je ook niets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Soms wordt er gezegd dat je meerdere maaltijden per dag moet eten - naast ontbijt, lunch en avondeten dus nog een paar. Mag dit uberhaupt? Of is dit niet waar?
Helemaal met gijs eens, maar train wel gevarieert!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hoeft niet perse zeer slank te zijn... om spiermassa te kweken heb je bepaalde voeding nodig in je lijf anders kun je dat niet kweken. Je moet dus ook goed eten inderdaad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee maar hij bedoelt als je al zeer slank bent.. Hoe kom je aan?
te snel veel spieren kweken is ongezond, wanneer je deze speieren hebt, moet je op het zelfde niveau blijven trainen, dit gebeurt vaak niet en dan verslappen je spieren en wordt het echt heel lelijk.

qua voeding is het goed om veel eiwitten binnen te krijgen, maar niet téveel natuurlijk!