hoe kan ik de windmill leren?

het lukt me al best goed maar als ik weer terug in de freeze kom dan raakt als eerste mijn knie de grond hoe kan ik dat voorkomen en wat doe ik dan fout?

help me alsjeblieft snel!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Amadea
13 jaar geleden
Vraag is verkeerd ingedeeld. Het gaat niet over gezondheid, maar over een vorm van breakdance.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de windmill is een move van breakance! @amandea ja dat kan wel kloppen inderdaad allen ik wist niet zo goed waar ik het moest indelen:$

Het beste antwoord

Als je de windmill GOED wil kunnen zal je veel moeten oefenen. Er zijn vele Tutorials op Youtube te vinden (heb een goede in de beschrijving geplaatst). Let op de tips die ze hierbij geven en de houding die je moet aannemen. Mocht het nog steeds niet lukken, ga dan naar iemand opzoek die het wel kan en kijk hoe hij je kan helpen.