ik ben afgevallen maar zie geen verschil.

Eerder heb ik hier al verteld dat ik wil afvallen..
Het is mij echter ook wel gelukt alleen zie ik geen enkel verschil bij mijn lichaam. ik woog nu 3 weken terug 91 kilo, en nu 3 weken verder weeg ik 84.5 kilo.. Behoorlijk wat afgevallen vind ik zelf.. Kan het zo zijn dat ik in al die tijd alleen maar vocht ben verloren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
6.8K

Het beste antwoord

Ja, vocht kwijtraken is het allereerst wat er van af gaat. Het zou dus best kunnen dat je daarom nog geen resultaat ziet maar je zit op de goede weg. Je weet nu hoe je je dag indeelt om een goed resultaat te krijgen. Het is best veel en 5,5 kilo af te krijgen in 3 weken. Merk je niets aan je kleding ondertussen? Dat ze gewoon net iets lekkerder zitten? Ga zo door en val inderdaad niet te veel, te snel af, dat keert zich tegen je.
Succés!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is veel moeilijker dan vocht kwijt raken maar wie zegt dat je dat niet aan het kwijtraken bent? Zorg voor een goede verbranding, eet en beweeg voldoende.

Andere antwoorden (3)

Je bent te veel in een korte tijd afgevallen en dat betekent dat je veel vocht en spiermassa kwijt bent.

Je ziet het niet, omdat het vet nauwelijk weg is.
Om vet kwijt te raken, zul je moeten bewegen, zodat het lichaam zijn reserves (vet dus) kan aanspreken.

Gewicht is niet belangrijk om te zien of je afgevallen bent. We kopen kleren ook niet op gewicht, maar op maat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me vorostellen dat je daar toch lichtelijk door gefrustreerd bent.Ik ben een tijd geleden ook best wat afgevallen. Iedereen riep dat het zo goed te zien was, alleen zag ik het zelf niet.
Misschien moet je ipv de weegschaal eens een centimeter gebruiken. Zodat je daar ziet dat je omvang toch afgenomen is.
anneliez
13 jaar geleden
Doe je goed in 3 weken 6,5 kilo afvallen!

Weet wel dat als je afvalt dat je vel niet vanzelf inkrimpt of verminderd. Afvallen is niet iets van 1 ding je moet er volgens mij ook bij sporten(flink bewegen) om zo het vel dat overtollig is weer strakker te maken. Je kan qua gewicht wel afvallen maar het vel op je lichaam moet ook weer inkrimpen en dat gaat niet vanzelf.

suc6 verder met afvallen!