Kan je een steviger lichaam krijgen door een massage apparaat?

Hallo allemaal,
Ik heb een massage apparaat dat 3000x trilt per minuut. Ik ben nu erg benieuwd of het wel helpt als ik het gebruik om mijn bovenarmen strakker te maken of mijn buik....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Nee hoor. Op de sportschool staat zo'n soortgelijk ding. Wordt nauwelijks gebruikt. Je valt er niet van af. Dat moet door het sporten.
Destijds is zoiets ook in NL geïntroduceerd door Vanessa. En wat hoor je er nu nog over?