welk dartbord en dartpijltjes kan ik het best kopen?

Ik wil een kwalitatief redelijk goed dartbord maximaal 35 euro en 2x3 dartpijltjes bijde setjes mogen in totaal 25 euro kosten. Ben een plezierdarter en doe niet aan wedstrijddarten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.6K

Antwoorden (2)

Kijk eens op bijgaande link staat van alles op borden zowel als pijltjes.

Je zou eens bij een dartclub moeten langsgaan waar ze elke week gezellig bij elkaar komen in een kroeg om te darten. Daar rustig informeren over dartborden/pijltjes en wat een redelijke prijs van aankoop is zowel nieuw- als 2e hands
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een dartbord kopen voor een zeer scherpe prijs doe je bij Dartsdeal.nl De dartborden zijn al te kopen vanaf slechts 23,50 euro. Voor dit bedrag kun je een fraai Tournament Classic dartbord kopen. Dit dartbord heeft een diameter van 45cm en een dikte van 3,5cm.
Een set dartpijlen van het merk BrassBarret kost slechts 8,95 euro.