Wie heeft er een beroemdheid in de familie?

Wie heeft er een beroemdheid in familie of kennissenkring? Zo ja, wie?hoe vind je dat? Hoe gaan anderen daarmee om en hoe goed is jou band met die persoon?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Telt het ook als ik er een op geef die het gaat worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wie is dat dan?

Antwoorden (10)

Als je een dorpsgek een beroemdheid kunt noemen, dan: Mijn vader!

Toegevoegd op 19-06-2009 13:18:33
Ik vind het niet erg, hij blijft m'n vader. Tja, door die anderen IS hij de dorpsgek, dus goed, waarschijnlijk. Ik heb een redelijke band met hem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi geantwoord. Goed te horen dat je je niet laat leiden door wat anderen zeggen. +1
Als dode beroemdheden ook gelden, dan heb ik een over-over-over-over-overgrootvader die in menig geschiedenisboek over Nederland genoemd wordt.

Hoe ik er mee om ga? Niet, hij is al enige eeuwen niet meer. En ja, ik heb dus nooit de kans gekregen een band met hem op te bouwen. Heb qua eigenschappen wel veel van hem weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat willen we nu wel weten hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als ik dat zeg dan is mijn identiteit hier al gauw bekend.
Ik laat het bij de vermelding dat hij in de top 100 is geëindigd van de verkiezing: De grootste Nederlander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus nu is de kans 1 op 100 dat ik jouw identiteit kan achterhalen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja. Makkelijker ga ik het je niet maken :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat jij wilt hoor...:-))
ik heb wel een broer die een plaatselijke beroemdheid is... maar het is en blijft mijn beroertje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja jullie kennen allemaal mijn oom.
en de band is gewoon zoals bij de meeste familie's je ziet elkaar als je op visite bent en andersom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jouw oom is???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ze beter niet zeggen... Dan kan ze voortaan ook niet meer rustig winkelen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat als de achternaam nu totaal verschillend is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
actief op gv... Aaah... Bailey, is XiniX jouw oom :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihi...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet actied op gv en aangetrouwde ook dus geenb bloedverwand of de zelfde achternaamn ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naja dat slaat nergens op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn oom is helaas niet positief bekent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aha, een beroemde moordenaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeggen ze ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ernest L
Mijn ooit ouds getraceerde voorvader ligt hier op hemelsbreed 100 mtr. afstand in een monumentaal graf in de kerk. "Egbert (van huppelepup) Hertog van (Groot)Gelre"...

En deze man stond ooit bekend als één van de moordzuchtigste en oorlogszuchtigste van wat nu Nederland is. Maar ook de man die zo'n beetje de meeste stadsrechten in Nederland heeft uitgegeven.

En het grappige is dat ons familiewapen identiek is aan dat van de stad, waar ik nu woon...:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gossie... Een minduimpje voor deze voorvader?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik compenseer hem wel even voor je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had ik bij jou ook al gedaan;-)
Een achterneef van mij speelde in de band "De Dutch Boys" ... ach, je weet wel, die van Boer Harms ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, m'n moeder. Ze is de koningin van NL.

groetjes, Lex
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb bekende politici in de familie....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel mensen in de familie die redelijk bekend zijn. Daarnaast ook mensen die al dood zijn, maar toch bekend.
Hoe ga je daarmee om: Normaal, en veel van die mensen zijn verre familie, dus die spreek ik toch niet/nauwlijks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb wel bekende klanten in mn winkel, zoals een aantal zangers, en een paparazzi fotograaf.