Een buggy (karretje op 3 wielen) met een vlieger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een driewieler . Je maakt er een matrasvlieger aan vast en je kan je verplaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zittend in een stevig frame op 3 wielen laten deelnemers zich in combinatie met een kitebuggyvlieger vooruitrijden. Kitebuggyen is een behendigheidssport waarbij 2 activiteiten (vliegeren en het besturen van de kitebuggy) worden gecombineerd tot het uiteindelijke kitebuggyen. Door het gebruik van speciale vliegers is het kitebuggyen nu een geliefde en uitdagende strand activiteit geworden voor geoefende- en niet geoefende powerkiters!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een karretje waarin je gaat zitten en welke dan wordt voortbewogen door de kracht van de vlieger kite. Sturen doe je met het voorwiel doormiddel van je voeten die hier tevens op rusten