Hoeveel gewonden waren er precies bij die beverwijk rellen tussen ajax en feyenoord in 1997?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Het is onbekend. Wel dat er een dode viel, reed vanmiddag nog langs de plek waar een amsterdams paaltje staat , vlakbij de zwarte markt. Weet nog dat ik toen in 1997 in de buurt van Heemskerk was toen dat gaande was. Het is een gebeid met veel weilanden dus ze konden elke kant opvluchten vandaar dat het onbekend is.