Waar kan ik een goeie boomerang kopen?

Bij voorkeur eentje die terugkomt.
Zelf weleens geprobeerd te maken, maar ik bleef lopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat er niet om of de boomerang goed is maar of je op de juiste manier gooit.

Het beste antwoord

Bij de aboriginals in Australië. Dat zijn echte helden met boomerangs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hier:

Toegevoegd na 1 minuut:
Boomerang Fan Boomer
Schrijf de eerste review van dit product
Met deze boemerang gooi je ongeveer 20 meter ver voordat hij weer terugkomt. Deze boemerang is gemaakt van hoogwaardig multiplex voor een stabiele vlucht.

Goed gooien is trouwens weer een andere kunst natuurlijk :)

Toegevoegd na 3 minuten:
zie bron 2, hoe
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toppie!
Dit is een goede link:

http://www.australiantreasures.com/lang-nl/26-boomerang-kopen-shop-online

Je moet wel leren om goed te gooien, ander blijf je lopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je was me net voor
Het gaat niet om de boomerang maar om de techniek van het gooien. Als je er al een hebt zou ik daarmee gaan oefenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn winkels waar je vliegers kan kopen , bijvoorbeeld in Den Haag : vliegerwinkel. Daar verkopen ze ook boemerangs.

Ook trendy sport winkels die aan bijvoorbeeld skateboarden en inline skates verkopen kan je soms boemerangs kopen.