HELP!!! mountainbike gestollen!!!

dus mijn papa was gisteren gaan fietsen met de mountainbike club gaan fietsen.(het is een club die allerlei dingen organiseert)
ze fietsen en ze hadden het eindpunt bereikt de sporthal in gullegem. ze mochten alle fietsen binnen zetten in de sporthal.
en iets drinken in de cafetaria.
mijn papa wil zijn fiets gaan halen om weg te gaan.
en zijn fiets is gestolen.hij is direct naar de politie gegaan maar ja wat gaat de politie doen aan een gestolen mountbaike van 2400 euro.
en mijn vraag is wat moet ik doen om mijn papa te helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Kimath
13 jaar geleden
Stond de fiets op slot?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een fiets van 2400 euro?! Die zou ik met een grote ketting ergens aan vast ketenen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een lieve vraag!

Antwoorden (6)

je kan op dit moment niet veel doen om te helpen..
alleen afwachten tot de fiets alsnog gevonden word..
je zou briefjes kunnen op hangen in de buurt..dan kunnen mensen ook een beetje mee kijken...
sterkte met je papa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou je spaarpot kunnen omkeren en een nieuwe fiets voor je vader kopen.
Verder kun je weinig doen, alleen maar hard hopen dat hij de fiets terug krijgt of anders in ieder geval een heel goede verzekering had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lief zijn voor pappa. Hij zal wel erg verdrietig zijn. Kun je niet een mooie tekening van de fiets voor hem maken? En dat je dan de fietsendief tekent in een hokje met tralies ervoor. Ik denk dat je daarmee pappa wel kunt opvrolijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is echt balen hè?
De politie weet ervan. Maar meestal is de kans klein dat zo'n mooie fiets terugkomt. Of hij wordt snel overgeverfd, voor de onherkenbaarheid.

Kijk in ieder geval bij de advertenties op Marktplaats, of hij misschien aangeboden wordt. Of dat je hem ziet rijden in de stad. Of ergens geparkeerd staan. Dat is helaas het enige....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kapaza.be is denk ik beter in dit geval (Gullegem ligt toch niet in Nederland of vergis ik me?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik niet gezien. Ik klik de profielen eigenlijk zelden aan. Klinkt meer Belgisch dan NL, ja!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gullegem stond in de tekst :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahaha...
Ik zal mijn bril opzetten. Totaal overheen gelezen! Jullie hebben helemal gelijk!!!
Jou vader heeft er goed aangedaan om aangifte te doen.Wat jij en je vader meer kunnen doen is kijken op internet (marktplaats bijvoorbeeld) of de fiets word aangeboden.Dieven willen meestal snel geld verdienen en zullen deze fiets waarschijnlijk zo snel mogenlijk willen verpatsen. Met een klein beetje geluk spot je jou vaders fiets.Meer dan rondkijken kun je eigenlijk niet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed om je heen blijven kijken want ik denk dat het best een opvallende fiets moet zijn .
kijk voor de grap ook eens op marktplaats ,je zal niet de eerste zijn die zijn eigen fiets oid daar terug vind .