Wat zijn goede hardloopnummers?

Ik wil een playlist op mijn iPod maken met goede hardloopnummers, dus nummers met energie en een goed stevig ritme waar ik een uur op kan doorhalen. Denk dat het dan gaat om een beat van rond de 90-100 bpm.

Welke muziek is geschikt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Far East Emovent - Like a g6
Martin Solveig - Hello
Jochem Myer - Mijn dag
Adele - Rolling in the deep
Bruno Mars - Grenade
P!nk - Raise your glass
White Lies - Bigger than us
Katy Perry - Fireworks
Handsome Poets - Dance the war is over!
Cee Lo Green - Fuck you
Jacqueline - Big world
Kings of leon - Radioactive
Krystl - Golden days

Ik heb geen idee of deze 90 - 100 bpm hebben maar ze zijn wel leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zelf loop ik graag met Armin van Buuren in mijn oor. Het ritme is hoger, maar bij mij past het omdat het twee keer zo snel gaat als mijn pasfrequentie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opzij opzij opzij
we hebben zo'n verschrikkelijke haast....

Herman van Veen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
martin Solveig, Bruno Mars & Herman van Veen staan op mijn Playlist.
welke beat snelheid deze hebben weet ik niet, maar ik kan er lekker mee doorlopen ;)