Weet er iemand leuke/originele activiteiten om te doen tijdens een week vakantie?

Volgende week ben ik een hele week thuis. Nu vraag ik mij af wat voor dingen ik zou kunnen doen, alleen of met vrienden. Heeft er iemand ideetjes?
Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

De Efteling
De Barbecue
De Kolonisten van Catan
De Bioscoop
De Korte trip
De Kijk waar we uitkomen dag
De Jamsessie
De Dag aan het strand
De Gratis festivals
De Oudhollandse Twistercontest
De Genneperparken Lig Middag
De Concert
De Citybiketour
De Geniale gerechtentest
De canodag in de biesbos
De 'Dit gaat te ver'-stapavond
De bezoek Amsterdam
De luchtballonvaart
De Live Tv-uitzending bekijken in de studio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
twistercontest:D en hoe zien jouw ditgaattever- avonden er uit? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je. Twistercontest met 20 personen :p Been there, done that! ;-)

Andere antwoorden (2)

Lekker shoppen, misschien een keer naar een museum of pretpark? Wel eens in westerbork geweest en het planetarium? Of gewoon in de auto stappen en je ziet wel waar je terecht komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-bioscoopmiddag thuis houden met leuke dvd's, veel popcorn en cola of iets anders

-lasergamen

-paintball

-karten

-uitgebreid zoeken op "dagje uit"

-héél veel tijd besteden aan je huiswerk:)

-gezellig gourmetten met elkaar

-op de laatste dag het huis weer schoonmaken, alle was gedraaid hebben, alle afwas weg en een mooie bos bloemen op tafel voor je ouders die thuiskomen