Heeft het voetbalelftal van San-Marino wel n's gewonnen?

Je hoort vaak over monsterscores van 11-0, 7-0 of 8-1 maar ik heb nog nooit gehoord dat ze gewonnen hadden. Hebben ze uberhaubt wel n's gewonnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
2.3K

Het beste antwoord

28-04-2004, 1-0 gewonnen van Liechtenstein.

zon beetje de enige zege in officieel verband.

zie hier de verdere wedstrijden:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Interlands_San_Marinees_voetbalelftal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dat betrof dan nog een oefeninterland ook...
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht al, die komen elkaar nevernooitniet tegen in een echte kwalificatieronde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zit je even fout Pelle, ze zouden in principe Liechtenstein wel kunnen treffen in een kwalificatie ronde. San Marino is al eens ingedeeld bij de Faeroer-eilanden en die staan een paar plekken lager dan Liechtenstein (beide landen staan trouwens redelijk wat plekken hoger op de Fifa-ranking dan San Marino), dus in principe is het mogelijk dat die twee elkaar treffen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_voetbalinterlands_Faer%C3%B6er_-_San_Marino