welke sporten zijn leuk die je alleen kan doen ??

Toegevoegd na 3 minuten:
Geen fitness dat kost te duur gewoon leuke sporten wat niet heel duur kost

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
12.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fitness te duur?
Maar je kunt voor 20eu per maand tegenwoordig al fitnessen bij de sportschool

Antwoorden (17)

Fitness, hardlopen, skeeleren. Groepslessen in een sportschool
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schaken! Tegen de computer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fietsen hardlopen zwemmen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speerwerpen
Hordenlopen
Kogelstoten
Hoogspringen
Polsstokhoogspringen
Verspringen
Hink-stap-springen
Discuswerpen
Zwemmen
Roeien
Kajakken
Eenmansbobsleeen
Windsurfen
Judo
Karate
Jiu jitsu
Pentjak silat
Kung fu
Wing Chun
Boksen

Het is maar net wat je leuk vind he ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hardlopen is erg leuk. Je kunt het altijd doen als het jou uitkomt, het is relatief goedkoop (zorg wel voor een paar goede schoenen) en als het zo uitkomt, kun je het ook samendoen.

Er is ontzettend veel informatie beschikbaar om geleidelijk, in je eigen tempo, je hardloopconditie op te bouwen. Zie bron, maar google is misschien wel beter.

Van tijd tot tijd kun je meedoen met een prestatieloop. Dat zijn vaak grote evenementen waar erg veel mensen aan meedoen. Erg gezellig en iedereen heeft z'n eigen doel: lekker uitlopen of je eigen prestatie verbeteren.

Een aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nordic walking
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak kun je in een sportschool, tijdens de daluren ook goedkoper sporten
Misschien is dat een optie?
anneliez
13 jaar geleden
Schaatsen
Je gaat gewoon naar de ijsbaan, je neemt een paar schaatsen mee, of je huurt er een paar, en je gaat lekker een paar rondjes schaatsen. Het is reuze leuk, je bent (gedeeltelijk of helemaal) in de buitenlucht, en het is nog gezellig ook, want jong en oud schaatst er rond.
Je kunt zelfs nog lessen gaan nemen, dan ontmoet je ook nog andere personen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar stevige wandelschoenen aantrekken, en lopen gewoon aanlopen. Zo zul je merken dat je dit ten alle tijden kan doen. Al ist maar voor n kwartiertje per dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wandklimmen! thuis fitnessen met een zware bal of halters.
racefietsen, mountainbiken... allemaal niet zulke dure sporten.

veel plezier! sporten is goed voor je, bouw het alleen langzaam op. ga niet in 1 keer ontzettend veel sporten want als je spierpijn krijgt heb je minder zin om een volgende keer te starten..

dus langzaam opbouwen en dan heb je er het meest plezier in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wat eenkennig bnt is mogelijk de wii fit een oplossing.
Je kunt dan thuis via de spelcomputer heel veel verschillende sporten doen om fit te blijven. en als je de gordijnen dicht doet kijkt er niemand mee.
Frankl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paardrijden, Dansen, Zingen, Puzzelen, Boogschieten, Skateboarden, Skeeleren,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fitness zou ik zeggen is egt lekker doe het 6x per week, maja staat dat je het te duur vind je hebt tegenwoordig ook fit 4 free is 10tje per maand x
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een ATB door het bos crossen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gaan hardlopen of gewoon gaan joggen met start 2 run
skeeleren of fietsen in de buurt
gaan zwemmen normaal zijn er speciale openingstijden voor baantjes zwemmen
gaan schaatsen (alleen in de winter)
zet een beetje muziek op en begin te dansen maak je eigen choreografie
gewichtheffen neem 2 flessen water (grote) en hef ze op of hou ze in de lucht (20 min.)
paardrijden een manege in de buurt?
een hometrainer/loopband/... is wel duurder maar kun je alles zien met hartslag enzo

dat is alles wat ik zo even kon bedenken veel succes nog met je sportprogramma éh