is er een zwembad in de buurt van amsterdam RAI, en is daar ook een duikplank?

Toegevoegd na 9 minuten:
en is het zwembad nu open, dus niet een zomer(buiten) bad

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.4K

Het beste antwoord

De Rai staat ongeveer tussen het De Mirandabad (De Mirandalaan 9) en het Zuiderbad (Hobbemastraat 26; op de hoek van de Hobbemakade en de Hobbemastraat). Het eerstgenoemde heeft in het binnenbad een duikplank. De tweede heeft geen duikplank.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het amstelbad.
Of het een duikplank heeft weet ik niet.
Dat stukje van de site is momenteel niet beschikbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een prachtig zwembad. Aan het einde van de President Kennedylaan, die straat komt uit op de RAI.
Maar van die duikplank, ik weet het niet...
13 jaar geleden
Probeer het ondertaande bad eens te bellen of ze nu open zijn...

De Mirandabad

De Mirandalaan 9
ZuiderAmstel