Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoofdpijn na turnen

Elke keer als mijn kind een paar keer hanstanden of bruggetjes doet dan krijgt ze hoofdpijn.
Wat is er mis?
Of wat kan ze het beste doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Geen handstanden en bruggetjes meer doen, dat lijkt me duidelijk, want haar lichaam geeft een duidelijk signaal. En even langs de dokter gaan om te vragen wat er aan de hand kan zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
Kijk ook nog eens even bij onderstaande vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschie is er iets aan de hand met haar evenwichtsorgaan. Even langs de huisarts lijkt me verstandig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien als zij een bruggetje maak komt ze te hard op haar handen neer waardoor ze hooftpijn krijgt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf heb ik dat ook wel eens na het turnen, bij mij was het omdat er dan meer bloed naar mn hoofd stroomde. Een bezoek aan de dokter kan geen kwaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drinkt je dochter wel genoeg?

Ik denk dat het komt doordat ze de klappen niet goed opvangt. Als je na een sprong niet met gebogen knieen neerkomt, schiet dat naar je hoofd. Ook is het erg slecht voor de gewrichten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding