Fietsforum gezocht.

Het is weer tijd voor groot fietsonderhoud. Ik ben op zoek naar een website of forum waar leden tips en beschrijvingen kunnen uitwisselen over onderhoud en fietstechniek. Ik weet dat ze voor elk automerk wel zo'n forum hebben, maar voor fietsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

Hier is er in elk geval één , al lijkt het zich wel te concentreren op race/sportfietsen.
Het andere forum is van mensen die over de hele wereld fietsen ; daar komt natuurlijk ook veel onderhoud bij kijken.
Ik kan één klein fietsenmakerforum vinden, maar dat stelt zo te zien niet heel veel voor.

Fietsen maken lijkt toch steeds meer een vak te worden en steeds minder in de eigen garage te gebeuren. Wellicht dat er daarom nog zo weinig over te vinden is. Misschien een idee om er zelf een op te starten ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien is dit iets....?

http://fiets.startpagina.nl/prikbord/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fietsvrienden is ook een site met fanatieke fietsers, die kunnen je ook helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.fietsersbond.nl/vraagbaak-forum-fietsersbond/