Bij een wandeling in het bos, zijn dan de kleuren van de paaltjes landelijk allemaal de zelfde afstand in kilometers of niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (3)

Nee dit verschilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het gaat om uitgezette wandelingen, dan zijn ze verschillend van kleur, en dat is maar goed ook want anders zou je zo maar kilometers verder moeten lopen dan je van plan was, als je van de een op de andere wandeling overgaat.
(de paaltjes van het grenzeloos pad, bij Bergen op zoom waren dus hetzelfde als een andere wandeling daar. dat werd 18 km lopen ipv 12
13 jaar geleden
Normaal gesproken staat aan het begin van een wandelroute, welke kleur welke afstand aangeeft.
Een rode wandelroute in Limburg kan goed drie keer zo lang zijn als een rode wandelroute in Drenthe.
Trouwens, vaak hebben wandelroutes meerdere startpunten.