Mag je een flesje water mee nemen in een groot voetbalstadion?

En eventueel een fles cola, pak drinken o.i.d.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
10.4K

Antwoorden (7)

fles water mag wel cola niet en een pakje wicky ofso mag wel zegt mijn broer want die werkt als steward in de Amsterdam Arena.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben bij een concert in de Arena ooit binnengekomen met een anderhalveliterfles die ik gevuld had met water. Gaf een hoop gedonder met de stewards, maar ik stelde dat ik het nodig had om m'n medicijnen in te nemen (moet op een vaste tijd), en dat ik niet in staat ben dan "even" naar een plek te lopen waar water of iets dergelijks verkocht wordt.
Was een hoop gedoe maar uiteindelijk waren ze de discussie zat en zo kwam ik met m'n water binnen.
Maar officieel mag het dus niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steenuiltje
13 jaar geleden
Ah Hippo, je was iets sneller...
Bij concerten mag een plastic fles met water ook niet hoor!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij je een goeie reden hebt en zolang in discussie gaat dat ze steeds nerveuzer naar de rij achter je kijken die steeds langer wordt.... ;-)
Maar het mag niet nee, ;-)
Bij de meeste stadions mag het niet. Je kan het beste even kijken op de site van het stadion waar je heen gaat: het staat er meestal wel op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flesjes drinken mogen over het algemeen niet meegenomen worden het stadion in. omdat hier mee gegooid kan worden.

alleen bij rondleidingen in een stadion mag wel eigen drinken meegenomen worden.

pakjes zoals wicky mogen bij sommige wedstrijden wel, maar hier wordt gecontroleerd of er niet iets anders in zit dan wicky.

meestal wordt er steekproefsgewijs tassencontrole gedaan, en als je geluk hebt heb je je flesje water wel mee naar binnen.

in artikel 8. staat wat je allemaal niet mee mag nemen.

veel plezier in dat grote stadion
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ze zijn bang dat het vloeibare explosieven kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij mag dit idd niet.