Wat voor originele hobbies en interessen kun je doen binnenshuis met je partner? Ik denk met name in de creatieve of artistieke hoek.

Het mag ook extreem of gek zijn, maar dus niet de alledaagse dingen die heel nederland al doet: puzzelen, spelletjes, tv kijken, computeren, etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Het beste antwoord

Bodypainting, lichaamsomtrek natekenen op behangpapier en inschilderen samen, iets aparts maken voor je interieur bijv. een mooie lamp, samen een schilderij maken, een collage maken, kleien, samen koken en bakken, een bijzonder nagerecht maken uit een ander land, bloemschikken, breien, punniken, aparte spelletjes spelen zoals pimpampet zelfgemaakt met hele moeilijke of spannende (!!!) vragen, elkaar masseren, tantra oefenen, dansen met de ogen dicht, mediteren.
Tja wat je zoal niet kunt bedenken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Muziek maken en (eventueel) opnemen, een verhaal schrijven, of wat dacht je van coïtus?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen muziek maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees creatief met kurk!

http://www.youtube.com/watch?v=DxEhnv-zBdM
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Glas in Lood of Tiffany ontwerpen / maken.
Je kan het zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wilt. Een cursus van enkele avonden of een dag is dan waarschijnlijk wel raadzaam zodat je bekend wordt met de technieken en de wijze van werken.
Zie eventueel:
http://huis-en-tuin.infonu.nl/doe-het-zelf/8167-doe-het-zelf-glas-in-lood-ramen.html
Is misschien wel even een investering, maar je hebt er mogelijk een hoop plezier van en het is in ieder geval creatief en op elk moment van de dag uit te oefenen.