Wat doe je aan naar een kickboxgala?

Is het echt de bedoeling dat je in galakleding gaat?

Toegevoegd na 3 dagen:
Thanks iedereen voor de reacties :)
Gisteren heb ik kaarten gekocht en vanavond is het zover!
Vraag me alleen nog af waarom het dan eigenlijk gala heet ;) En niet gewoon toernooi! ( want daar komt het dan toch eigenlijk op neer??? )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
7.7K

Het beste antwoord

Dat heet gewoon zo, je kunt gewoon normale kleding aandoen.
Het zijn meestal degenen die een VIP tafel hebben die nog wel eens net gekleed zijn maar ook dat hoeft niet. Is meer als het zakenlui onder elkaar zijn of zo.
Ik ben er zelf ook geweest naar zo'n gala.
Het is echt heel tof om mee te maken. Sterker, ik ben erdoor op kickboxen gegaan. Mijn doel is om binnen twee jaar een keer in de ring te staan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik denk zelfs dat de helft van die bezoekers nog nooit een pak aan hebben gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks iedereen!!!

Andere antwoorden (3)

Vraag het eens aan de mensen die het organiseren. Staat het niet op de uitnodiging wat voor kledingstijl er verwacht word?
13 jaar geleden
Tegenwoordig is Gala echt niet meer lang en zwart.
Het gaat erom dat je chique gekleed gaat. Mooie avondjurk of pak is goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een kickboxgala denk ik niet aan nette chique

Toegevoegd na 3 minuten:
denk ik niet aan nette kleding of een chique gebeurtenis