Ik speel op best hoog niveau korfbal. En ga heel vaak onderuit (binnen) Iemand tips om dit te voorkomen?

Ik heb al hele goeie Asics schoenen

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik ben bijna 12 jaar. En 1.60 lang

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ik korfbal ook op redelijk hoog niveau en ik ga ook heel vaak onderuit, dus ik denk dat het eigenlijk best normaal is..
even offtopic: welke club speel jij? (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het klinkt heel gek maare.. Heb je een cursus judo overwogen? Of misschien dansen / turnen. Sporten waar je leert hoe je lichaam in balans te houden, en als je dan toch je balans verliest, hoe je eea kan corrigeren of in ieder geval kan vallen zonder echte schade op te lopen.

Daarnaast kan je natuurlijk een tandje rustiger spelen, maar dat is niet echt een optie als je bij de top wilt komen.