xbox via laptop met xp valt uit

hey ik gebruik om internet op mijn xbox te krijgen, een laptop met windows xp, maar als ik online ga gamen valt mijn internet hele tijd weg. ik word hier een beetje gek van en heb al van alles geprobeerd, zoals later op spaarstand gaan, of helemaal niet op internet gaan sinds opstarten laptop. niks heeft nog geholpen. Het is trouwens een Mini-laptop, misschien dat het hieraan ligt, maar ik zou't niet weten. Kan iemand mij helpen????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het al uitgevonden. Het bleek te komen door een programma wat aanstond, genaamd Hamachi. Dit zorgde ervoor dat mn internet lang genoeg weg viel om een spel te laten stoppen. Maar nu dat uit staat gebeurt er veel minder. Heb nog wel eens hapering of soms valt t uit, maar niet meer 5 keer in 1 uur.

Antwoorden (1)

het is al gelukt, maar ik heb het anders gedaan,
bij vista:
- ga naar netwerkconsulent
- klikt bij jou netwerk op 'status weergeven'
dan staat linksonder een button met eigenschappen
- klik daarop, ga naar delen
- selecteer het bovenste vakje, deselecteer het onderste vakje daarna.
- klik daarna (nog steeds bij delen) op instellingen en selecteer daarvan de onderste!!

en toen deed die het bij mij!!

Toegevoegd na 39 seconden:
het antwoord is dus een quote uit het helpmij forum.