Is het raadzaam om een Wii-fit te kopen of is dat iets van die dingen die na een tijdje niet meer gebruikt worden?

't Is wel duur hé om zo maar aan te schaffen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (9)

Dat hangt ervan af of 't op jouw verslavend werkt. Er zijn mensen die hun keukenmixer elke dag gebruiken, maar er zijn er ook die ze al jaren ongebruikt in de kast hebben liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat licht aan je zelf :) hier staat er ook een, die is 3 weeken intensief gebruikt...en staat nu in het stof. het licht dus echt aan je zelf:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op t begin is t leuk om te doen maar na een paar maandjes verdwijnt ie waarschijnlijk weer in de kast...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan alleen voor mezelf spreken, ik heb het een maand gedaan. En nu nooit meer. Gelukkig had ik hem geleend want het is een dure aanschaf inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier ook een paar maand gebruikt maar nu staat hij al een jaar te verstoffen. Misschien kan je hem tweedehands aanschaffen of lenen van iemand die hem niet meer gebruikt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja denk goed na... ik heb er een gekocht en twee keer gebruikt...zonde van t geld...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt allemaal verschillende spelletjes voor de wii en dat is dan best wel leuk. maar je kan ook wel proberen om een 2e hands wii kopen als je dan niet vaak de wii gebruikt dan is het niet zo dat je zoveel geld ervoor hebt verspild.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben hem al meer dan een jaar en hij wordt erg veel gebruikt.ze staan regelmatig te zingen of te sporten of gewoon een ander leuk spel te doen. af en toe een nieuw spel en ze zijn weer weken zoet. de oude spellen kun je tegen korting inleveren en een ander spel kopen. het ligt er wel aan hoe jullie er mee om denken te gaan. probeer hem eens een poosje van iemand in de buurt te lenen en kijk hoe er mee om wordt gegaan. het is een dure aanschaf en zeker de moeite waard om goed over na te denken. succes met je keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou geen Wii-fit aanschaffen als je verder niks met je Wii gaat doen. Wij hebben vorig jaar een Wii van de Sint gekregen en de kinderen spelen er veel mee. Soms Mario Kart ik een potje mee, en ook Wii Party is grappig voor de hele familie. Bij ons wordt er ook wel eens op de Wii ge-internet.

Maar Wii-fit? Ik zie mezelf niet voor de tv staan te malloten, net zo min als ik met een abtrainer of een hometrainer in de weer ga. Ik ga liever een stukje fietsen.