cadeautips voor kind van bijna 7 jaar?

Ik ben meter van een jongetje van 6,5 jaar. Maar omdat ik in het buitenland woon zie ik hem maar 2 keer per jaar dus de cadeau mag al wat duurder zijn. Iemand leuke tips wat ik kan geven? Qua interesses wist zijn moeder me enkel te vertellen dat hij dol is op helicopters, maar daar al veel van gehad heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

Toen mijn klein neefje 7 werd ( hij woont in Duitsland, dus wij zien hem ook niet vaak) heb ik hem een radiografisch bestuurbare raceauto gegeven. Ik heb me wel eerst laten informeren of hij dit wel aan kon. Hij was dolenthousiast.
Vorige maand werd hij 8, en nu hebben we gekozen voor meccano, zodat hij zij fijne motoriek beter kan ontwikkelen.
( Dus voor volgend jaar heb je nu ook al een tip, twee voor de prijs van één ;-).
jc54
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Kijk wat hij graag doet maar lego doet het altijd goed en is altijd uit te breiden.

Toegevoegd na 19 minuten:
Een rondvlucht in een helikopter wat voor zo'n kind de dag van zijn leven wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste, dat een kado al iets duurder mag zijn, is onzin.
Een kind hecht op die leeftijd nog geen waarde aan wat zoiets wel niet mag kosten.
Als jij iets unieks weet te vinden, en je koopt zoiets voor € 2,50 , dan ben jij de beste Meter in de wereld, in zijn ogen.

Zoek dan iets unieks, zoals een eerder antwoord, in de lego.
Of zoek iet unieks, wat betrekking heeft op helicopters.
Maar het hoeft echt niet duur te zijn.
Een kinder hart is gauw vervuld hoor...

Toegevoegd na 2 minuten:
Een hele grote poster bijvoorbeeld van een helicopter...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht ik al hoor, maar het lijkt me echt gaaf!
misschien een leuk kinderboek over helikopters?

sorry ik weet ook niet echt veel kijk anders even op deze site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga je maar een verdiepen in het bouwspeelgoed KAPLA. Dat zijn alleen maar kleine rechthoekige houten balkjes. Daarmee kan je de meest fantastische dingen bouwen en het stimuleert enorm de creativiteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles met batterijen !! (behalve dat dan ...;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer een dvd van budgie de helicopter te bemachtigen. dat is een kinderserie van een paar jaar geleden over een helicoptertje dat allemaal avonturen beleeft. succes.