Hoe kan ik zorgen dat ik ook win?

Ik doe aan mma, maar steeds als we vrij mogen worstelen, verlies ik steeds. Aan het begin van de les leren we steeds een nieuw trucje, maar als we eenmaal vrij mogen worstelen met elkaar, dan ben ik alles vergeten en doe ik maar gewoon wat en daardoor verlies ik aldoor.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik ben zoiezo altijd de lichtste daar. Sommigen zijn 20/30kg zwaarder dan mij, dus ik moet het ook echt van de technieken hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zoiezo altijd de lichtste daar. Sommigen zijn 20/30kg zwaarder dan mij, dus ik moet het ook echt van de technieken hebben.

Antwoorden (6)

Trainen, trainen en nog eens trainen. Als het dan nog niet lukt heb je gewoon geen talent en kan je beter een andere sport kiezen. Het kan ook dat je gewoon te weinig kracht hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oefen die pasjes even nog voordat je begint met worstelen. Of vraag of die ander je nog even wil helpen voor het worstelen. En als je dan begint doe dan 1 trucje en als dat is gelukt doe je een 2de erbij. Als je ze vaak heraalt weet je ze uit je hoofd. Succes, winnen he?

Toegevoegd na 3 minuten:
Desnoods herhaal je die technieken thuis. Herhalen, herhalen, herhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens de partij rustig proberen te blijven, goed blijven nadenken en overzicht houden. Natuurlijk ook blijven oefenen, Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trainen , Trainen en nog een trainen .
Ik speel ook voetbal en ik oefen bijna elke dag met me vader buiten dat kan jij misschien ook doen .
Vraag een keertje aan je vader of moeder of broer of zus enz. of ze het aandurven tegen jou te worstelen ..
Daarmee maak je ze nieuwsgierig en dan willen ze het zeker een keertje proberen . Oefen je trucjes thuis
en zorg ervoor dat je zelf een paar technieken kan gebruiken , kijk op youtube of er vette worstelfilmpjes zijn, kijk er goed na en probeer ze na te doen .
Ik doe precies het zelfde .
Succes en de volgende keer win je ! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed trainen en misschien je trainer om hulp vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon eens aan gedachtentraining doen, zodat je wat je leert ook beter onthoud. En elke dag trainen tot je er onwijs de balen van hebt. En dan toch doorgaan met trainen.