Wat is de manier om een nog niet zo'n hele populaire sport te promoten in Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
g.v +

Het beste antwoord

begin lokaal met lokale omroepen en kantjes te benaderen. . ga op scholen voorlichting geven over de sport. . organiseer klein schalige toernooien. .presenteer je op braderieen en jaar markten. . geef een gratis les of training weg. . en laat de mond op mond reclame de rest doen. .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

de sport bv naam laten afdrukken op t-shirts en ermee rondlopen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hart van Nederland bij een wedstrijd uitnodigen

[of Youtube vragen of ze met een camera langs komen en een filmpje op de site zetten ;) ]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een filmpje op youtube! Aanstellerig gedrag in de media is altijd effectief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha... dat krijg je als de mensen teveel vrije tijd hebben.
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als ze dan verliezen kwam dat door hun vrouw :-)
Het lokale tv en radio station .
En de tv van de provincie : bv. tv oost en tv west .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hang en zet spandoeken en billboards op en neer.
of cadeaubonnen maken en weg geven.
misschien krijg je dan een kans!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een demonstratie geven op Koninginnedag. Dat levert veel publiciteit en bekendheid op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via hyves, zo'n promotie, aan de rechterkant zeg maar. maar dit kost wat geld, 3 tot 5 euro per maand denk ik.