Naar aanleiding waarvan wordt een WWE acteur/vechter uitgeroepen tot een winnaar?

Bij echt vechtsport door middel punten, overgaven K.O of T.K.O. Hoe zit het nou met WWE als het allemaal acteerwerk is?

Ik heb gekozen voor deze catogorie omdat WWE staat voor World Wrestling ENTERTAIMENT

12 jaar geleden
in: Sport
3.6K

Het beste antwoord

Ja het zijn allemaal acteurs maar het zijn gwn superstars die tegen elkaar een match acteren en de winnaar word gekozen naargelang het publiek de show leuk vind Vb:goede superstar vr goede superstar de meest geliefde zal winnen,soms ook de andre maar dat is omdat het andrs maar saai word,undertaker is al 19 keer op een rij kampioen van wrestlemanie dat komt omdat hij zogezegd onmogelijk kan verliezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

WWE gevechten worden gescript. Van tevoren weten ze wie gaat winnen. Winnen gebeurt door een pinfall, het 3 tellen tegen de grond drukken van je tegenstander terwijl deze op z'n rug ligt. Er zijn meer manieren zoals submission, het aftikken na een houdgreep, het uit een kooi klimmen/door de deur gaan in een steel cage match en talloze andere manieren, maar de meest voorkomende is pinfall