Wat zou een club als Feyenoord kunnen doen om het tij te keren?

Rekening houdende met de wankele positie van de trainer en het feit dat ze geen geld hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Investeerders zoeken om de schulden weg te werken, ruuust bewaren en de jeugd een kans blijven geven tot Feyenoord financieel gezond is. Daarnaast niet degraderen en de fans onwijs dankbaar zijn voor hun steun..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Beter voetballen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wachten tot dat ook alle andere clubs in de competitie uit elkaar donderen door corruptie, overbetaalde voetballers, uitdrogende gemeentegelden steun, stadion misbruik en wat heb je nog meer.

en dan gewoon gezellig lekker een potje kunnen voetballen.

(en winnen, of niet, de bal is rond)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Feyenoord staat met de rug tegen de muur, er is een
enorme schuld,maar er zijn gelukkig nog sponsors die geld
willen geven , maar die willen niet eerst die enorme schuld
betalen, daardoor ontstaat er een patstelling.
Het zou misschien een oplossing zijn als er goede spelers
gehaald worden, en die eigendom blijven van de sponsors.
Morgen is er een belangrijke bestuursvergadering, en daar
zal men moeten beslissen, wat er verder moet gebeuren.
Ik zelf wenst Feyenoord het beste, en heel veel wijsheid
toe, want zo kan het niet doorgaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uithuilen en opnieuw beginnen. Met jonge voetballers van eigen kweek. Mario daarom de A en B selecties de voorkeur laten geven boven het eerste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval ervoor zorgen dat Mario Been niet vertrekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
betalen per doelpunt of per gewonnen wedstrijd!
Krijgen nu een salaris waar je eng van word en presteren niet goed! Als ik dat doe bij mijn werkgever dan flikkert ie me eruit!

Dus eerst goed werk en dan belonen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door optimaal inzet te tonen en dan komen de punten vanzelf wel .
En proberen de rust te bewaren .
Het moet wel snel gebeuren omdat je eenmaal in de hoek waar de klappen vallen er bijna niet meer uitkomt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat het salarishuis lager wordt, voordat het instort en dan gewoon opnieuw beginnen met bouwen aan een elftal. Oftewel precies wat ze nu doen.
Landzaat Makaay Gio de groeten doen. Jammer maar helaas. Zorg dat dit team een aantal jaar bij elkaar kan blijven en het komt vanzelf goed. Maar iedereen dient te accepteren dat het 5 tot 10 jaar duurt voordat Feyenoord weer in de top 5 meedraait. (structureel)

Ze zijn op de goede weg. Het draait nu slechts om vertrouwen. Van sponsoren en supporters. En een beetje geluk. Als KAA Gent wel was verslagen hadden ze alweer een stap voorwaarts extra gemaakt. Helaas.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of Feyenoord op www.Ebay.sa (Saoedi-Arabië) zetten.
Bronnen: