Hoe komen bekende en goede voetbalsites aan de informatie voor op hun website?

Ik begrijp het niet zo goed, hoe bekende voetbalsites aan de informatie voor op hun website komen, zoals Voetbalzone en fcUpdate. Hoe weten ze bijvoorbeeld welke speler is gekocht en verkocht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Meestal hebben dat soort sites bronnen. Meestal komen die intern van de club zelf.

En tegenwoordig zou ik zeggen ook lang leve twitter. Tegenwoordig zetten ook de technische directeur die met spelers kopen en verkopen bezig houdt ook alles op twitter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze nemen vaak informatie van elkaar over en hebben veel medewerkers met ieder zijn eigen vakgebied bv. Vi.nl heeft zogenaamde clubwatchers en zijn alleen bezig met een bepaalde club in de eredivisie. Zij zijn bij alle persconferenties van de club. Ook zijn er meerdere medewerkers voor buitenlandse competities. En iedere club heeft zijn eigen website waarop ze melden als een transfer is voltooid. Dus als er geruchten zijn moeten ze vaak de website v.d. club in de gaten houden zodat er van weten