Hoe kon feyenoord zo hard tenonder gaan tegen PSV?

10-0 werd het vandaag. Hoe kan dit! Zelf Ben ik niet voor Feyenoord of PSV

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Halo............er zijn ook mensen die niet willen weten wat het geworden is, en vanavond willen kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja ik wou het ook pas om 19:00 zien maar als je op het internet zit krijg je toch altijd wel iets mee. Jammer genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees Dan niet verder, dit is mijn vraag en ik zit ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een beetje lastig om verder te lezen als je vraag inclusief aanvullende tekst op de begin pagina van GV staat hé ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je weer zo kinderachtig doorgaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan mijn (virtuele) kont nog niet draaien en ik zie weer iets over voetbal!! argh! Vraag je liever af waarom er zo ontzettend veel mensen naar kijken (en het ook leuk vinden) :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Weer zo kinderachtig" ? Ik noem gewoon de feiten op, hoe het zit en dat je er dus niet overheen kunt lezen. Ik had de score al ergens anders gehoord dus mij maakt het niet zoveel uit maar voor Platje kan ik me voorstellen dat je het niet zou willen weten. En ik heb je ook gewoon een antwoord gegeven hoor.

Het beste antwoord

Doordat PSV 10x scoorde en Feyenoord zelf niet heeft gescoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik denk dat het bij 3 a 4 tegen 0 de koppen van alle feyenoorders naar beneden gingen en ze het wel best vonden.
die overige goals waren dan puur omdat ze de wedstrijd uit moesten zitten.
Dan zetten ze zich totaal niet meer in en laten ze, in dit geval psv hun gang gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Los daarvan zit Feyenoord ook niet zo best in hun fel de laatste tijd.
Dus dan is het moraal sowieso al laag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Feyenoord heeft een verschrikkelijk slecht team op dit moment.

Ze staan niet voor niets op het randje van degraderen.

De naam Feyenoord staat nog wel hoog in het vaandel maar de wedstrijd van vandaag was van een topclub tegen een degradant.

En dan is een score van 10-0 geen verrassing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft natuurlijk weer met geld en de daaraan gekoppelde 'klasse' te maken denk ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk is het heel simpel. Feyenoord trommeld zichzelf nog steeds op de borst vanwege hun naam uit het verleden, maar doet al ruim 10 jaar niet meer mee aan top.
Ik moet bij Feyenoord altijd denken aan die waarschuwingszin die je op de radio/tv hoort, bij het eventueel aangaan van financiele produkten:
"Resultaten behaald in het verleden, geven geen garantie voor de toekomst"
Je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

Als je kampioen wilt worden, moet je kopen (Simon Tamahata)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Feyenoord klopt zichzelf al tijden niet meer op de borst hoor. Ik ben zelf voor PSV, maar had medelijden met dit Feyenoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze doen het wel, maar het heeft geen zin...
Dit komt voornamelijk door het kwaliteitsverschil. Bij Feyenoord zijn het voornamelijk jeugdspelers die spelen (aangevuld met een paar al over the top ouderen). En bij PSV zijn het (bijna) allemaal volwaardige internationals.
Tel daarbij op het uitvallen van één van de beste spelers van Feyenoord met een ongelukkige en vervelende blessure en de relatief snelle rode kaart en je krijgt een compleet eenzijdige wedstrijd.
PSV schoot ook nog eens met scherp, bijna elke bal ging er in het begin van de 2e helft in en het resultaat is daar.