nee dat is niet mogelijk maar ik heb een andere optie voor u, daar kijk ik ook altijd. www.vrijblijvend.com/streams daar kan je gratis eredivisie kijken, maar je moet wel wat downloaden.

succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee dat wordt niet uitgezonden door nederland 1, 2 en 3.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moet je daar eredivisie live voor hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.soccertvlive.net/ kun je alle wedstrijden in de wereld live zien. en je hoeft niks te downloaden. succes ermee