Hoeveel verdienen voetballers voor het spelen van een interland?

krijgen ze net zoveel als bij hun club en verschilt dit per speler of is het meer de eer om voor je land te spelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
4.1K

Antwoorden (2)

Verschilt per speler dat is altijd zo want het heeft te maken bij welke club hij ook speelt, en het betaald wel minder als bij een club.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze krijgen een reisvergoeding, een gratis verblijf (vanzelf sprekend:P) en volgens mij per minuut ook een vergoeding. En de publiciteit natuurlijk, die er voor zorgt dat je voor miljoenen word verkocht ;).