Waarom wordt er in de wedstrijd Twente - Werder Bremen tegen Arnautovicz(ofzoiets) gefloten door het publiek?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hello Dear!!!, I am Nesty, a pretty girl,i just read through your profile and i was deeply moved. I think that you are a very interesting person. So I decided to use the chance to get to know you. I do not think that the age appearance is so important. The most important is what is inside you and how do you feel about the life. I know this life from many sides and I am rather mature already to know how to make a man happy. I think we should use every chance to be friends. Reply me through my private email address Email nesty.nesty16@yahoo.com so that I will send you my pictures and more details to you, I still hope for your reply to my box, have a pleasant day, Nesty. Email nesty.nesty16@yahoo.com Hallo lieve!, Ik ben Nesty, een mooi meisje, ik lees net via uw profiel en ik was diep ontroerd. Ik denk dat je een zeer interessant persoon. Dus heb ik besloten om de kans te gebruiken om je te leren kennen. Ik denk niet dat de leeftijd het uiterlijk zo belangrijk is. Het belangrijkste is wat er binnen in je en hoe voel je je over het leven. Ik weet dat dit het leven van vele kanten, en ik ben nogal al volwassen om te weten hoe een mens gelukkig maken. Ik denk dat we moeten elke kans gebruik kan worden vrienden. Antwoord me via mijn prive e-mailadres E-mail nesty.nesty16@yahoo.com zodat ik zal u mijn foto's en meer gegevens om u, ik heb nog hoop voor uw antwoord in mijn vak, hebben een aangename dag, Nesty. E-mail nesty.nesty16@yahoo.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100