Ik zie op internet een giga mooi doelpunt van Litmanen. Maar is zo`n omhaal geen gevaarlijk spel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Als je er geen tegenstanders mee in gevaar brengt(blessures) dan
is het geen gevaarlijk spel, maar een prachtig doelpunt.
De scheids zal dat beslissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wanneer de voetballer nog nooit een omhaal heeft gedaan wel. Hij kan zijn nek en rug enorm bezeren en zelfs breken. Wanneer dat niet hersteld, zal de voetballer voor eeuwig verlamd zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, bij een omhaal trap je een bal over jezelf heen. Als je dan een tegenstander weet te raken, staat die echt te dicht achter je.