Dat is niet bekend.

SBS had officieel de rechten van de beelden van het WK voetbal in beide Korea's, maar Noord Korea heeft geen accoord kunnen bereiken met SBS. Officieel mochten er dus geen beelden uitgezonden worden van het Wk voetbal in Noord Korea.

Nu is het wel bekend dat de Noord-Koreaanse televisie wel beelden heeft uitgezonden van het WK, Kijkcijfers zijn echter nooit bekend gemaakt. Onder meer, omdat het illegale uitzendingen betrof.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Er hebben niet zoveel mensen het WK voetval 2010 gekeken omdat de meeste uitzendingen worden geblokkeerd en verboden worden door de regering.

Als er dan wordt bekeken is het meestal illegaal.
Omdat deze uitzendingen illegaal waren kan men niet gaan hoeveel kijkcijfers het opleverde.

Kortom Noord Korea is een communistisch regime waar de staat bepaalt wat er gekeken wordt op TV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat er heel veel mensen de wedstrijd Portugel-Noord Korea gekeken hebben.

Het is namelijk het eerste (en enige) duel dat ooit live is uitgezonden in Noord-Korea (en daar zullen ze spijt van hebben gehad).

( http://www.spitsnieuws.nl/archives/wk/2010/06/live_wk_noordkorea_portugal.html )

Normaliter zal het blijven bij glorie-beelden die vooraf zijn opgenomen en aangepast ter meerdere eer en glorie van Noord-Korea.
Zie filmpje.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze schijnen trouwens samenvattingen van de Zuid-Koreaanse tv te hebben overgenomen:
"Noord-Korea startte maandag met de opnames van de Zuid-koreaanse televisie van het Wereldkampioenschap voetbal, waarmee de verhoogde samenwerking en verzoening tussen de verdeelde Korea’s weer een stap verder staat, aldus regeringswoordvoerders.

Het Noord-Koreaanse Tv-station bracht eerst een vooraf-opgenomen wedstrijd tussen Engeland en Paraguay van 13u ’s namiddags in de ether zei men bij de Zuid-Koreaanse Tv-commissie en het ministerie van Hereniging.

De match die op zaterdag (Seoeltijd) plaatsvond, was opgenomen en naar het Noorden doorgezonden door de Zuid-Koreaanse omroepcommissie, na een akkoord waarmee het het Noorden wil helpen met het uitzenden van sportevenementen."
http://www.korea-is-one.org/spip.php?article2523