Kan ik mijn zoontje van 4 jaar, inschrijven/aanmelden bij Ado den Haag ?

Hij heeft nog niet eerder bij een club gevoetbald.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enneh, is je zoontje zelf met het idee gekomen, om op voetbal te gaan überhaupt, of is het de wens van de ouder(s)? Even eerlijk he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag stel ik namens een vriend van mij, het gaat niet om mijn eigen zoontje.

Het beste antwoord

Nee, als spelend lid zal dit niet gaan. Wanneer je wilt spelen voor een BVO zal je echt gescout moeten worden bij een amateurclub. Ook organiseren diverse BVO's zogenaamde talentendagen waar je je zoon uiteraad wel voor op kan geven. Als hij dan heel goed is, wordt hij wellicht wel uitgenodigd om een aantal testwedstijden te spelen en om een paar keer mee te trainen. Wellicht mag hij daarna blijven om daadwerkelijk spelend lid te worden van, in dit geval, ADO Den Haag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Naast wat Ray'tje hierboven al gemeld heeft (dat je gescout moet worden voor een betaald voetbal club) zal je zoontje ook nog even een jaartje geduld moeten hebben.
Je kunt je zoontje pas bij een voetbalvereniging aanmelden als hij 5 jaar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je kindje niet zomaar opgeven bij een BVO club. Wel bij een amateurvereniging, of bij de amateurtak van Ado. Maar dan moet hij gescout worden wil hij in aanmerking komen voor Eredivisievoetbal over 15 jaar.