Als je een seizoenskaart koopt van een voetbalclub heb je dan altijd dezelfde plek of mag je wisselen in één vak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
2.3K

Het beste antwoord

Je seizoenskaart is voorzien van een stoelnummer. Hier moet je in principe gaan zitten. Je hebt dus een vaste plek.

Nu is het wel zo dat bij veel wedstrijden het stadion niet helemaal vol is. Niks houdt je dan tegen, om op een van de leeg gebleven stoelen te gaan zitten. Mits de lege stoel zich in je eigen vak bevindt. Een ander vak kom je meestal niet zomaar binnen, omdat stewards bij de ingang van het vak meestal de kaarten controleren.

In sommige stadions zie je, dat in sommige vakken, meestal het vak van de harde kern, de hele wedstrijd door iedereen staand wordt gekeken. In zo'n geval maakt het niet zoveel meer uit, waar in het vak je gaat staan.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij Psv in iedergeval een vaste plek. Het lijkt me, dat, dat bij andere clubs ook zo is. Anders is het niet zo overzichtelijk meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er op jouw Seizoenskaart een vast rij- en stoelnummer staat moet je jezelf daar aan houden. Maar normaliter kan je gewoon op een plaats gaan zitten in het vak waar je een kaart van hebt