waarom paasen sommige jongens niet over naar meiden met voetbal?

ik voetbal nou al bijna 5 jaar, en als je met jongens voetbalt paas en zij haast nooit over! ik wou weten waarom ze dat nou eigenlijk doen...

Weet jij het antwoord?

/2500

waarschijnlijk omdat jongens denken dat de jongens gewoon weg beter zijn, ze hebben geen getreuzel nodig van meisjes die dan weer de bal misschien, waardoor het spel dus weer stil ligt. Ik zeg niet dat meisjes niet kunnen voetballen, in tegendeel, meestal is dit gewoon de logica van jongens, ze weten van de andere jongens dat ze ook gewoon goed kunnen voetballen dus spelen ze de bal naar hun.

Voetballen wordt toch nog gezien als een sport die jongens beoefnen. De jongens waar je mee speelt zullen toch het idee hebben dat jij de bal sneller kwijt zal raken. Het beste medicijn: Zorg ervoor dat ze weten hoe goed je wel niet kan voetballen.

Voetbal wordt gezien als een echte jongenssport. Wanneer zij de bal hebben, denken ze dat ze het beter kunnen als meisjes, en daarom geven ze de bal vaak niet af aan meisjes, om bang te zijn dat het team verliest. Ook kan het komen omdat meisjes vaak langer over het pasen doen als jongens. En wanneer een meisje een fout maakt met voetbal, wordt dat door jongens vaak erger gezien als door de meisjes zelf. Gelukkig is er ook nog zoiets als voetbal voor vrouwen, dat is een goede oplossing voor dit probleem.

het enige antwoord is, omdat jongens eigenwijs zijn :)

omdat ze vinden dat voetbal een jongenssport is en dat meisjes maar met de barbies moeten spelen. Maar vroeg of laat zullen ze hopelijk in gaan zien dat meisje sook kunnen voetballen. Ik zou er gewoon een keertje wat van zeggen.

Misschien omdat je niet vrij staat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100