Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

van Bommel prijs duidelijkst pratende voetballer, wat word daar mee bedoeld?

Hij heeft ook de prijs van duidelijkst pratende voetballer van het Nederlands voetbalelftal 2010.
Bron: wikipedia

?

Toegevoegd na 17 minuten:
beetje een rare 'prijs' ofniet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
630

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ongetwijfeld iets in de zin als het makkelijkst verstaanbaar en makkelijk te begrijpen zinnen. Weinig omhaal van woorden. Zoiets?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of niet dat ge-euh wat al die voetballers lullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet om de feiten heen draaien. Recht door zee in een interview. Dat bedoelen ze volgens mij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Bommel werd geroemd om zijn overtuigende argumentaties, zijn goed ontwikkelde taaltechniek en "een goed gevoel voor de context waarin hij geïnterviewd wordt." De Nederlander in Beierse dienst maakt verder amper gebruik van voetbaljargon en heeft zijn analyse vaak al klaar als hij het van het veld loopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dank je! Als het zo goed verwoord is, dat je het eigenlijk zelf niet beter kunt vertellen, geldt voor mij: beter goed geknipt en geplakt, dan slecht verzonnen (wel met bron natuurlijk).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat ook nog van een Telegraaf-dochter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Moolkeesje, ik schrok er zelf ook van :-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding