van Bommel prijs duidelijkst pratende voetballer, wat word daar mee bedoeld?

Hij heeft ook de prijs van duidelijkst pratende voetballer van het Nederlands voetbalelftal 2010.
Bron: wikipedia

?

Toegevoegd na 17 minuten:
beetje een rare 'prijs' ofniet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (4)

Ongetwijfeld iets in de zin als het makkelijkst verstaanbaar en makkelijk te begrijpen zinnen. Weinig omhaal van woorden. Zoiets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of niet dat ge-euh wat al die voetballers lullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet om de feiten heen draaien. Recht door zee in een interview. Dat bedoelen ze volgens mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Bommel werd geroemd om zijn overtuigende argumentaties, zijn goed ontwikkelde taaltechniek en "een goed gevoel voor de context waarin hij geïnterviewd wordt." De Nederlander in Beierse dienst maakt verder amper gebruik van voetbaljargon en heeft zijn analyse vaak al klaar als hij het van het veld loopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dank je! Als het zo goed verwoord is, dat je het eigenlijk zelf niet beter kunt vertellen, geldt voor mij: beter goed geknipt en geplakt, dan slecht verzonnen (wel met bron natuurlijk).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat ook nog van een Telegraaf-dochter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Moolkeesje, ik schrok er zelf ook van :-)